September 27, 2012

Dot wishing! Desejando bolinhas!



This week I'm off the look of the day. I'm so sorry, but I simply don't have ANYTHING, anything at all that has polka dots, not even a pair of socks. I find it pretty, but I don't know, maybe it doesn't suit me or I was afraid to try. So I went to our sponsors to look for pretty polka dots clothing, and I found this.

At Ruche:




Now I'm eager for a polka dot dress!


Essa semana estou fora do look do dia. Sinto muito mesmo, mas eu não tenha NADA, nadinha, que tenha bolinhas, nem mesmo um parzinho de meias. Eu acho bonito, mas não sei, talvez não fique bem em mim ou eu tinha medo de tentar. Então olhei nossos afiliados pra achar roupas de bolinhas bem bonitas, e olhem o que eu encontrei.


Na Ruche:



Na Sway Chic:



Agora estou louca por um vestido de bolinhas!


2 comments:

  1. Replies
    1. Eu achei fofos esses vestidos, mas não tenho mesmo nada de bolinhas.

      Delete

Welcome to Occupy the Wardrobe, please say what you think! Benvindo ao Occupy the Wardrobe, por favor diga-nos o que você achou!