August 16, 2012

No Plaid / Sem Xadrez





Blazer: Forever 21 | Dress / Vestido: Unknown / Não sei | Shoes / Sapatos: H&M

This week I just couldn't manage to find something to wear according to our week theme. I simply have nothing in plaid. Not even socks! So I looked up the internet for some inspiration, and my look today is this: red and jeans.

But I do like plaid. It's a mistery why I have nothing in plaid. Many celebrities wear plaid with style, as you can see below, and I'd like to have something in plaid as well. Maybe next year.





Essa semana não consegui achar nada que servisse pro nosso tema da semana. Não tenho nada xadrez. Nem meias! Procurei inspirações na internet, e meu look pra hoje é esse: vermelho e jeans.

Mas eu gosto de xadrez. É um mistério porque não tenho nada xadrez. Muitas celebridades usam xadrez com estilo, como dá pra ver abaixo, e eu gostaria de ter algo xadrez também. Quem sabe ano que vem.

No comments:

Post a Comment

Welcome to Occupy the Wardrobe, please say what you think! Benvindo ao Occupy the Wardrobe, por favor diga-nos o que você achou!