March 12, 2012

The t-shirt mess / A bagunça da camiseta



Nota: esse post é bilíngue, a versão em Português está em itálico.


I'm so sorry but today I won't be able to post my look. It's not a problem about the theme, which this week is T-Shirt, as I've got lots of t-shirts. But my camera has decided to die on me, and I didn't have time to take pictures during the day, and my cell phone cam is just plain awful so... I'm very sorry.

I looked up for inspiring t-shirt looks for this week and wait till tomorrow to see Anita in one of her always pretty looks. We have more to come!




Peço mil desculpas mas hoje não vai rolar de postar meu look. Não é um problema com o tema da semana, que é Camiseta, já que eu tenho quilos de camisetas. Mas minha câmera faleceu, e eu não tive tempo de tirar fotos durante o dia, e a câmera do meu celular é uma porcaria então... me desculpem mesmo.



Procurei uns looks com camisetas pra inspirar e esperem até amanhã pra ver mais um look lindo da Anita. Ainda tem mais por aí! E não esquece de participar do nosso sorteio, que vai ser dia 24 de março!

No comments:

Post a Comment

Welcome to Occupy the Wardrobe, please say what you think! Benvindo ao Occupy the Wardrobe, por favor diga-nos o que você achou!