July 19, 2012

It's great to have friends! / É ótimo ter amigas!



Obs: post bilíngue, tradução para o Português em itálico.



After 200 days not shopping, it's great to have friends who'll happily lend their clothes! This is "borrow from your friends week", and my good friend (and photographer) Cris Moreira, lent me this sweet little dress from Panty Doll, which is a local brand. It was a very cold day the day we took those photos, but I wanted to cheer up the dress a little bit, so I wore those green tights and a matching green scarf. Cris also lent me her earrings, as I had forgotten mine at home.

But borrow from friends isn't something new here, as I borrowed a dress from my friend Dani, which can be seen in this post.


Depois de 200 dias sem comprar, é ótimo ter amigas que alegremente emprestam roupas! Essa é semana do "pegue emprestado com as amigas", e a minha amiga querida (e fotógrafa) Cris Moreira, emprestou esse vestido lindo da Panty Doll, que é uma marca local. Estava um dia bem frio quando tiramos as fotos, mas eu quis animar um pouco o vestido, então usei com meias-calças verdes e uma mantinha combinante. A Cris também me emprestou os brincos, porque esqueci os meus em casa.

Mas emprestar das amigas não é novidade aqui, porque já peguei um vestido da minha amiga Dani, que pode ser visto aqui.


2 comments:

Welcome to Occupy the Wardrobe, please say what you think! Benvindo ao Occupy the Wardrobe, por favor diga-nos o que você achou!