May 2, 2012

Guest Blogger / Leitora Convidada: Emily in Heels



Hey Everyone! I'm Emily of Running in Heels, and I'm so thrilled Anita asked me to do a guest post for Occupy the Wardrobe. Today, I'd love to share with you some of my favorite Spring trends that I think everyone can embrace. 

The first, patterned pants. These can be a little scary at first, but I encourage you to go for it! The ones I've chosen would be flattering on any build, and paired with a simple top are a great way to add some color and flair to your wardrobe. 

The second, little white dresses, are classic pieces that belong in every closet. White dresses are girlish and simple and make you look elegant without trying too hard. Plus, they can be accessorized with just about any color, and are the perfect backdrop to statement pieces.

Which brings me to the last spring trend you should go for: tangerine color pops. Tangerine is around to stay, and will easily make the transition to summer. Tangerine makes you seem awake, alert, and a bit flirty:) 

I hope you love all these pieces as much as I do! I encourage you to go out on a limb with your wardrobe this spring and wear something that makes you smile! 

Thanks again to Anita for having me on Occupy the Wardrobe!

xo.
Emily

[PT]
Oi pessoal! Eu sou a Emily do blog Running in Heels, e eu estou muito empolgada por que a Anita me convidou para escrever um post para o Occupy the Wardrobe. Hoje eu vou dividir com vocês algumas das minhas tendências de moda preferidas para a Primavera (que está recém começando aqui nos EUA) que eu acho que todas nós podemos aproveitar. 

A primeira tendência são as calças estampadas. A princípio elas podem te deixar um pouco anciosa a respeito delas, mas eu acho que você devia experimentar usar uma mesmo assim! As que eu escolhi seriam ótimas para qualquer tipo de corpo, e combinando com uma blusinha simples, é um ótimo jeito de adicionar um pouco de cor no seu look. 

A segunda tendência são os vestidinhos brancos, peças clássicas que merecem um lugar no armário de todas as mulheres. Vestidos brancos são super femininos e simples, e deixa o look elegante sem muito esforço. E eles também combinam com acessórios de qualquer cor, e são a peça básica perfeita para colares bem grandes. 

E para finalizar, a última tendência dessa primavera que você deveria experimentar: a cor laranja. A cor laranja chegou para ficar, e vai ser perfeita para o verão. O laranja é uma cor que deixa você com uma cara mais alerta, e também um pouco sedutora. 

Espero que você goste desses items tanto quanto eu! Eu gostaria de encoraja-las a tomarem riscos durante a primavera, e usar algo que vá te fazer sorrir!

Agradeço a Anita novamente por me convidar para escrever no Occupy the Wardrobe!

Beijos,
Emily.

1 comment:

  1. Great guest post. I knew tangerine was the color of the year, since Pantone proclaimed it so, but patterned pants haven't even come on my radar. I will also start looking at white dresses!

    ReplyDelete

Welcome to Occupy the Wardrobe, please say what you think! Benvindo ao Occupy the Wardrobe, por favor diga-nos o que você achou!